Ads Top

Obchodiště - původně dobrý nápad, nyní zbytečný katalog



Když Shoptet založil projekt Obchodiště, jevilo se to jako dobrý nápad. Soustředit na jednom místě nabídky velkoobchodů pro e-shopy. Nějakou dobu to tak fungovalo. Ale v současné době je z Obchodiště seznam stovek pidiprodejců, kteří si o sobě myslí, že jsou "velkoobchodníci"
V době psaní tohoto článku se Obchodiště chlubí, že na něm nabídka 5955 velkoobchodů.  Když je oslovíte, zjistíte, že jejich představa je taková, že vám budou s minimální marží (minimální pro vás) přeprodávat to co sami nakupují v opravdickém velkoobchodu a co si můžete nasmlouvat s velkoobchodem sami.

To, že je na Obchodišti minimum firem, které opravdu provozují velkoobchod je logické, zavedený velkoobchod se nepotřebuje nabízet v nějakém pofiderním katalogu, ten si obchodníci najdou sami.

Takže celé obchodiště funguje přesně tak jak bylo myšleno, nikoliv pomoc obchodníkům, ale reklama na Shoptet.

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.